3 דרכים לגרום לגולשים להגיב לפוסט שלכם

רוצים שיותר אנשים יגיבו על הפוסטים שלך בפייסבוק?

מחפשים דרכים לעודד דיון משמעותי בפייסבוק?

כאן תמצאו שלוש דרכים לקבל יותר תגובות לפוסטים שלך.

למה תגובות בפייסבוק עדיין חשובות?

בעולם המהיר של המדיה החברתית, זה לא קל לגרום לאנשים לעצור ולראות פרטים על העסק שלכם בפייסבוק, במיוחד עכשיו כשהנראות האורגנית הוגבלה עבור עסקים.

עם זאת, המעורבות האורגנית היא הכרחית להצלחה של דף פייסבוק, משום שפייסבוק משתמש בה כאיתות לאיכות – ככל שיותר אנשים מעורבים בדף, כך יותר אנשים יראו את העדכון הבא שלך בפייסבוק.

תגובות הן השיטה היעילה ביותר ליצירת מעורבות בפייסבוק, הודות לפסיכולוגיית העדר: יותר ויותר אנשים נוטים להגיב כאשר הם רואים דיון פעיל.

אז איך מושכים יותר תגובות לפוסטים ולמודעות שלכם?

הנה מספר טקטיקות יעילות:

1#

פרסמו שאלות פתוחות וסגורות כדי לדרבן תגובות

לשאול שאלות היא השיטה היעילה ביותר לרתק מישהו. בין אם זה קורא בבלוג שלכם או עוקב בפייסבוק. שאלות מעוררות את הרפלקסים הטבעיים האנושיים הנקראים עיבוד אינסטקטיבי. רפלקס זה מאלץ אנשים לעצור ולהתחיל לחפש ולנסח תשובה.

איך לגרום למשתמשי הפייסבוק לעצור לרגע הוא חצי מהעבודה. עכשיו, תפקידה של השאלה הנשאלת הוא לעניין מספיק כדי להגיב.  

מכיוון שלכל דף קהל ייחודי משלו, אין מתכון יחיד לשאלה נכונה. עם זאת, זכרו את ההנחיות הבאות בעת סיעור מוחות, משחקים וניסויים כדי למצוא את הנוסחה המתאימה לעידוד הקהילה שלך:

שאלה טובה בדרך כלל מכילה כמה מהתכונות האלו:

פתוחה – היא מקדמת דיון פתוח.

תיזמון – עוסקת סביב מגמה נוכחית או נושא חם.

קל – לא דורשת יותר מדי חשיבה ומזמינה תשובה אימפולסיבית או רגשית.

שאלה רעה נוטה להכיל כמה מהמאפיינים האלו:

רמיזה – היא מכילה בתוכה את התשובה.

פוליטי – כמותג, אתה תהיה מואשם בלקיחת צד.

מסובכת / פילוסופית / רטורית – זה דורש קצת מחקר וחשיבה.

שאילת שאלות על הקיר שלך בפייסבוק יעזור לך להבין את הקהל שלך טוב יותר וליצור קהל קונה מדויק יותר.

2#

צרו פוסטים שמכוונים מראש לעידוד תגובות

הדרך הטובה ביותר לגרום לאנשים לעשות משהו היא לבקש. כלל זה עובד כמו קסם שיווקי, אם אתם רוצים להגדיל את המעורבות, בקשו מאנשים להגיב והקלו עליהם! רק אל תשכחו לעשות את זה בצורה כיפית ומבדרת.

שים לב! אתם צריכים רק לבקש מעורבות אותנטית. פייסבוק לא אוהב רדיפה אחר מעורבות ונוטה "להעניש" דפים שמשתמשים בשיטה זו. לכן במקום לבקש ממשתמשים להגיב, השתמשו בסוגי הגישות הבאות כדי לקדם דיון אותנטי:

שימוש בתמונה – פרסמו תמונה מצחיקה ובקשו מהעוקבים שלכם לבוא עם כיתובים מצחיקים.

מלאו את החסר – לבוא עם משפט מצחיק או מעניין ולהזמין את הקהל שלכם להשלים את המשפט למשהו אישי שלהם.

בחירה מרובה – בקשו מהקהל שלכם לעזור לכם לבחור משהו. לדוגמה, לתת להם את הכוח לבחור את הבאנר הבא שלך או את הקריאיטיב הבא. דבר שגם יתרום להבנת הקהל שלך טוב יותר וליצור קהל קונה מדוייק יותר.

3#

השתמשו בתגובות כצינור לידים

אם יש לכם הצעה חשובה שהעוקבים שלכם רוצים לקבל, למה לא להשתמש בפוסט שלכם כדי לקצר את תהליך ההיכרות?

Mobile Monkeyהיא פלטפורמת שיווק חדשנית של מסנג'ר שמאפשרת לכם להמיר את התגובות בדף שלכם ללידים. היא מציעה מסלולים גם בחינם וגם בתשלום. ככה זה עובד:

ראשית, הירשמו לחשבון ואמתו את חשבון הפייסבוק שלכם. לאחר מכן בחרו דף שעבורו ברצונכם להפעיל את המגיב האוטומטי.

תכננו את המגיב האוטומטי שלכם, כך שיהיה גנרי (יעבוד עבור כל תגובה) ואותנטי. הכלי ישלח הודעה אוטומטית דרך Facebook Messengerבכל פעם שמישהו יגיב על השרשור שלכם ויעודד אותם להמשיך להתעניין בכם.