כיצד לעודד גילוי מוצרים ומכירות
בעזרת ‘מודעות אוסף‘ בפייסבוק?

רוצים לחשוף אנשים לקטלוג המוצרים שלכם?
לתת תחושת אפליקציה ללא אפליקציה?
‘מודעות אוסף‘ הוא כלי הפרסום שלכם!

בתחילת השנה השיקה פייסבוק את ״מודעות האוסף״ (Collection Ads), מאז עסקים מכל העולם משתמשים בפורמט מודעות זה כדי לעודד גילוי וקנייה של המוצרים שלהם בפייסבוק (ובהצלחה)

סרטון / תמונה / מצגת
+
4תמונות
=
מודעות אוסף

מה המודעה עושה

לאחר לחיצה על המודעה היא מתרחבת מיד לחוויית דף במסך מלא בדומה לאפליקציה, מה שמאפשר לנו המפרסמים להציג תוכן רלוונטי נוסף.

סוג מודעות זה מושך את תשומת הלב של המשתמש ומכניס קונים פוטנציאליים לדף האפליקציה בו הוא יכול לעיין במוצרים השונים ולייצר אינטראקציה עם המותג.

ואנחנו יכולים להתאים את אוסף המודעות שלנו לתבניות שפייסבוק נותן בהתאם למטרת הפרסום שלהם.

טוב לקונים וטוב למוכרים

חוויה השימוש בדף האפליקציה היא נהדרת, גם לגולשים וגם למפרסמים. מצד אחד המשתמשים מביעים התעניינות ראשונית במוצר או במותג וכעת מקבלים פרטים נוספים בצורה ויזואלית ונעימה לעין, ומצד שני למפרסמים היא מאפשרת לפלח מחדש אנשים שהביעו התעניינות במוצר ובעצם כך לפרסם להם מידע או מוצרים נוספים.

בדרך זו פייסבוק מאפשרת לכם ליצור מודעות שישיגו תוצאות לעסק שלכם בצורה קלה עוד יותר.

בפייסבוק שיפרו את נוחות המשתמש כך שתהליך יצירת המודעה יהיה פשוט. כעת ניתן לשלוף את המוצרים מתוך קטלוג המוצרים שפרסמתם ואתם יכולים להוסיף מוצרים באופן ידני כאשר אתם יוצרים את המודעה עצמה.

לא רואים את ״מודעות האוסף״?

ככל הנראה עדיין לא יצרתם קטלוג.
התבנית החדשה זמינה רק למי שיש קטלוג בפייסבוק.

!

עוד משהו מעולה

ניתן ליצור חווית קניות אינטראקטיבית על ידי  תיוג המוצרים ישירות בתמונה!

עיינו בדוגמאות לאוסף בקבוצת פייסבוק בנייד וקבלו השראה. זכרו שניתן לצפות בדוגמאות המודעות רק בנייד!